Join Us » MEC DENMARK

DJLT Animation

Hvis du foretrækker det ordinære, er vi ikke for dig.

Hvis du trives med at være udenfor din komfortzone og udfordre, hvad der er muligt, er du kommet til det rette sted.

Du vil få det bedste ud af dig selv her. Det vil du, fordi vi vil provokere og udfordre dig og hele tiden bede dig om mere.

Vi tror på, at der ikke findes grænser for lidenskab, fantasi og ambitioner. Og der er kun, når vi udforsker det ukendte, at vi virkelig kan udvikle os.

Derfor er det så vigtigt for os, at vi er vedholdende, entreprenante og optimistiske, som individer og som et hold.

Vi vil opmuntre og hjælpe dig med at udforske det nye, fordi det er dér, hvor ideerne opstår og blomstre. Det er sådan du, vi, os og brands gror.

It´s the MEC way. 

Don't just live. Thrive.

Join Us

Join Us
16/06/2015 #
Hvis du foretrækker det ordinære, er vi ikke for dig. Hvis du trives med at være udenfor din komfortzone og udfordre, hvad der er muligt, er du kommet til det rette sted. Du vil få det bedste ud af dig selv her. Det vil du, fordi vi vil provokere og udfordre dig og hele tiden bede dig om mere. Vi tror på, at der ikke findes grænser for lidenskab, fantasi og ambitioner. Og der er kun, når vi udforsker det ukendte, at vi virkelig kan udvikle os. Derfor er det så vigtigt for os, at vi er vedholdende, entreprenante og optimistiske, som individer og som et hold. Vi vil opmuntre og hjælpe dig med at udforske det nye, fordi det er dér, hvor ideerne opstår og blomstre. Det er sådan du, vi, os og brands gror. It´s the MEC way.  Don't just live. Thrive.
Join Us
close
 
Yourniversity

Det overordnede formål med #Yourniversity er at skabe en levende platform, hvor de studerende kan dele deres studieliv med deres 45.000 medstuderende samt resten af verden. Content, der giver værdifuld indsigt, som kan bruges i videreudviklingen af universitet og i fremtidig kommunikation.

 

Målgruppeindsigt:

Via en stor flerårig imageundersøgelse og et fokusgruppeforløb i MEC’s digitale indsigtsværktøj Digifaces blev vi bevidste om, at studievalget for målgruppen langt fra kun handler om optagelseskrav, studieretninger og universiteter – de unge vælger derimod efter devisen: "Hvor får jeg bedst opfyldt mine krav til det hele studieliv?"

 

Strategi:

Ud fra den indsamlede viden blev det digitale #Yourniversity-univers skabt med formålet at få den massive mængde af brugergeneret content ud på tværs af social medier og andre kanaler i mediemixet.

 

De studerende blev præget til at bruge en række forskellige hashtags såsom #Studiestart, #Eksamen og #Overspring ved hjælp af brandambassadører. Billeder, videoer m.m. blev feedet direkte ind på yourniversity.dk, - et levende online univers, der viser hele spektret af studielivet på AU – set med de studerendes øjne og ikke mindst i real time.

 

Det brugergenererede content er blevet brugt på AUs sociale medier og ikke mindst via et avanceret online/mobile banner set-up, hvor de studerendes billeder feedes real time ind i en banner-cms, hvilket sikrer, at kampagnens onlinebannere altid er forskellige og aktuelle – og altid bærer #Yourniversitys dna.

 

Studieportalen.dk blev udvalgt som primær samarbejdspartner, da sitet bruges af ca. 80% af alle gymnasiestuderende, som efterspurgte indhold på sitet, som handler om livet efter gymnasiet.

 

Dansk Reklamefilm (DRF) var en oplagt samarbejdspartner idet biografmediet evner at ramme unge mennesker i et effektfuldt format. Der blev lavet en biograffilm med et sammenklip af video uploadet af studerende. Dermed blev #Yourniversity kampagnen også til en stærk offline kampagne. Biograffilmen er efterfølgende blevet uploadet på andre online platforme såsom Youtube, Vimeo og Facebook.

 

Resultater ved 2014 kampagnes afslutning 30/6:

  1. 7.857 uploads af billeder, tekst og video via #yourniversity hashtags
  2. 500 uploads til og over 2.000 unikke besøg på yourniversity.dk alene under eventen "Kapsejladsen"
  3. 35.498 unikke brugere på yourniversity.dk (ud af 48.029 besøgende i alt) med en gns. tid på siden (ex. bouncers) på hele 5.38 minutter
  4. 142.000 eksponeret på studieportalen.dk
  5. 140.000 videoafspilninger på Youtube, web-tv, Vimeo m.fl.
Yourniversity
close