MEC Access

MEC Access er en særlig afdeling af MEC, der udelukkende arbejder med oplevelsesmarkedsføring. Vi er eksperter i at hjælpe brands med aktiviteter inden for sponsorat- og eventmarkedsføring, og har stor erfaring med at danne partnerskaber og udvikle koncepter for brands på tværs af en lang række platforme. MEC Access er nordisk organiseret og er derfor, på både lokalt og nordisk plan, i stand til at levere strategisk funderede full service løsninger - fra rådgivning til implementering. Vi tilbyder en unik og solid kombination af målrettede værktøjer inden for insight, ROI og evaluering, der gør det muligt for os at skabe effektive og forretningsrelevante kampagner for virksomheder og deres brands.

Vi har defineret 9 platforme, der giver et godt overblik over vores overordnede kompetencer. Inden for disse 9 platforme vejleder vi virksomheder i forhold til deres investeringer. Læs mere om MEC Access' arbejder i vores casen for Nescafé og Sony Ericsson

For yderligere information, kontakt venligst Henrik Reichel Bartholdy eller Kasper Petersen, eller læs mere på www.mecaccess.dk.